Trött och överredigerad

Hallå! Varit hemma ett tag nu och jag är såå jääävla trött att jag inte orkar storhandla idag och skjuter upp det till imorgon istället.. Får hoppas jag faktiskt tar tag i det då, för då vi inte storhandlar brukar vi inte kunna ha lika bra koll på veckans pengar och då är vi för fattiga i slutet av veckan. Bläää..
 
Slutade skolan efter typ 30 min av att ha varit där, då jag är typ klar med allting. Så då hängde jag med till Julia och chillade på hennes balkong, strosade runt på stan innan vi avlustade allting på Max där Julia käkade paj.. 
 


Tänkte faktiskt skriva om något jag tycker är lite smålustigt. När folk överredigerar sina bilder till MAX och sen skriver typ att dem känner sig fula eller något och så kommenterar folk att dem inte gör det, hmm.. Ganska svårt att veta då man knappt ser någonting, haha..
 
Gammal bild som jag redigerade bara för det här tillfället
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: