Vs Vanilla Lace

Heej!

Tidigare idag mötte jag upp Becka som hade köpt min Vs parfym i Finnspång för den är billigare där så betalade henne snackade lite och sen for jag hem igen. Föör jag har ingen skola, har inte haft skola på hela veckan kommer bara ha imorgon, hah, värd vecka då!

Men i alla fall, första gången jag köper en parfym på år och dagar! Har inte orkat göra det tidigare på grund av två anledningar. För det första tycker jag dem är så jävla dyra och man får så lite i en. Och för det andra räcker lukten inte alls länge så har inte känts värt. Men nu föll jag för trycket och köpte en Vs, just för dem är så billiga och stora att det räcker länge också ska jag köpa en mindre flaska jag ska överföra lite av parfymen till så jag kan ha med mig då jag är ute om lukten försvinner.
 
 
 
Och jag hade bestämt med Becka att hon skulle köpa den i finnspång innan jag beslutade att inte spendera mer pengar den här månaden så har inte brutit mitt löfte ännu!
 
Sooo, yeah. Nu ska jag göra lunch.

© Ellinor Wikman


NiNNi

*HOST* epicfaiil

Svar: KÄFT!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: