Svart hårig?!

Heeeeeeej...
 
SÅ, idag har jag bara spelat Minecraft med Oliver till typ 6? Sen kom Jullan och färgade mitt hår, just nu ser det svart ut men om ni minns då jag färgade bort mitt knallröda (med den här färgen) så såg det svart ut på kvällen men röd/lila på dagen och sen tvättas det mörka sakta ut så är inte stressad över det!
 
- Även om det hade blivit svart skulle det inte göra såå mycket för har faktiskt funderat på att färga svart men tänker ta det efter studenten i sådana fall om jag ångrar mig för vill inte börja bleka nu när mitt hår äntligen börjar bli långt!
 
(länkilänk till videon där man ser det ----> https://www.youtube.com/watch?v=P1tSYGD7muw vet inte hur man gör en sån där fancy länkning)
 
 
 
Nu ska det spelas mer Minecraft och sedan sova, varsågod för underbart bra uppdatering hela dagen! Hahaha.
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: