Lägga ner bloggen?

Heej trogna små bloggläsare, har fan varit borta ett tag nu. Har funderat ett tag och tror jag ska lägga ner den här bloggen och starta en ny där det huvudsakligen kommer vara om smink/fotograferining/rita och sådant. Kommer nog också smälla upp om det händer något jätte intressant där med, att jag åker till Stockholm eller så men inte vardaglig uppdatering.
 
Tror jag inte är i en vanlig inspirationssvacka är bara över att blogga om mitt liv, vill lägga fokus på mina intressen osv, aneldningen att jag inte lagt ner min blogg tidigare är just för jag vill ha någonstans att lägga upp smink och sådant. Men ska faktiskt suga på den karamellen ett tag till så får vi se. 
 
 
Vad tycker ni? Om någon av er bryr er, ja, nej, kanske?
 
I alla fall har träningsvärk i hela kroppen sen yogan igår, nice. Sen har jag och Oliver storstädat hela lägenheten idag så känns rent ända in i minsta vrå igen, skön start på sommaren med en ren lägenhet!

Ikväll ska vi steka hamburgare och ska försöka läsa ut min bok.
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: