Testar amerikanskt godis

Testade lite nytt godis och sådant idag tror det är amerikanskt inte säker men här är min tanke om allting 1-5 skala!
 
Jag säger bara riktigt söta! Jordnötssmaken är riktigt intensiv så om ni inte gillar det inget att rekomendera, haha. Man blir less ganska fort av sötman så kanske bra att äta då man inte vill trycka i sig jätte mycket godis. Men om jag bara dömer efter smak ger jag den 3,5/5
 
Påminner lite om torrkött men "smuligare" (för er som inte vet vad det är, förlåt kan inte beskriva det bättre hah!) smaken är ganska saltig och kryddig, helt okej, inget jag tror jag kommer köpa igen. 2/5 (men åt upp allting ändå)
 
Den här har också väldigt intensiv jordnötsmör smak och stora nötbitar. Också väldigt söt och något man blir less på fort. Negativt är att nötterna trillar ut hela tiden och är irriterande som fan, haha! Annars 4/5
 
 
 
Ingen fantastisk smak men gott ändå, smakar som beskrivet och är lite svagare som iste brukar vara i smaken. Kanske inte köper den igen just för att den var ganska dyr och köper hellre pulver iste och blandar med vatten men smakmässigt, 4,5/5
 
Nu ska jag njuta av min ohälsosamma lata fredag för imorgon tar jag och stryper socker intaget igen tills nästa fredag.. 
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: