Inspirations kick och kamera knas

Hejhallå!

Tänkte uppdatera tidigare och göra ett smink och allting men upptäckte att mitt objektiv gått sönder, ååh, hemska tider... Den går att fotografera med men vill inte riskera att vad som än gått sönder ska bli värre och kanske förstöra kamera huset - orkar inte förklara vad som är trasigt. Men har talat med mamma och vi ska lösa det snart.
 
Innan jag upptäckte objektivet fick jag en inspirationskick och gjorde en ny bild, blyerts den här gången då jag inte har några dukar på lager.
 
 
 
 
 
Är riktigt nöjd med den här bilden. På tal om att rita och måla så är jag osäker på vad jag vill satsa på inom ritande/målandet har ju varit inne på realistiskt tidigare men tror inte det är min bana.. Och vet inte riktigt vad jag vill göra.
 
Orkar inte göra smink idag, helt ärligt känner jag mig frustrerad och oinspirerad sen jag upptäckte kameran så ska fortsätta som igår och spela Heartstone och kolla DH. Men imorgon får ni ett nytt smink!
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: