I wanna lay you down on a bed of roses

WEHO, har något att skriva om, vilken magisk dag.

Har en fotouppgift i skolan då man skulle i grupp fota med blommor/frukter och modell. Så stod ovanför Julia i (spö)regnet medan hon låg på marken och försökte få en bra bild. Medan Becka fick springa och rätta till allting medan Julia garvade och förstörde det vi hade lagt ut!
 
Haha, folk stirrade något men det är lungt!
 
Foto: Jag
Redigerat: Julia Paulsson (dollmurderer.blogg.se)
 
Bilden blev mycket häftigare än jag tänkte mig, riktigt kall och död, som om hon är lämnad i mörkret av sin älskade (dramatiskt!) HAH, men är mer nöjd än jag tänkte jag skulle bli, får se hur redovisningen går, intressant att se vad alla andra gjort.
 
Kändes så sorgligt då jag och Becka satt på en trappa i spöregnet med rosorna och väntade på att Julia skulle komma, undrar vad folk tänkte då vi bara satt där och såg emo ut, hahahah.
 
Nu ska jag fortsätta som alla tidigare dagar och spela Heartstone och kolla DH.

KRAM
 
© Ellinor Wikman


KassandraPalma

så fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Maria Ellinor Wikman

Agnes Bjurek

Asfin bild! Vad duktig du är!!

Svar: Tack! :)
Maria Ellinor Wikman

NiNNi

I am hot.

Svar: yes.
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: