Den skämmiga utställningen

WOSH

ÄR tillbaka, fattig som en råtta men glad ändå, okej lite ledsen för min fattigdom och lite dåligt samvete för mamma betalade stor del av det jag köpte men FORTFARANDE är jag glad. Hah.

Innan utställningen delade vi på en pizza sen åt vi Froyo och chillade på stan tills vi skulle dit.
 
Utställningen var frän, man fick som en liten lyssnar sak så kunde man gå runt och lyssna på hur dem gjort olika saker och var jävligt tufft att se allting. Dock så var det några saker som bara var awkward och hemskt (inte med uställningen, med personalen)
 
Först när vi kom in så skulle vi "delas in i elevhem" och sitta på en pall och sorteras med sorteringshatten vilket bara var skämmigt och gjorde det inte. Kändes mer som en sak för barn, haha!
 
När vi gick därifrån kom en snubbe med lyckta och sa "Följ med här" helt mystiskt och kunde bara tänka "Åhnej kommer det vara så här hela tiden" för dem levde sig verkligen in i rollen på ett sådant där jobbigt sätt. Men efter det fick man gå runt själv.
 
Den sista skämmiga händelsen var då vi var i presentshopen och kollade på trollstavar var en av försäljarna var vääldigt intensiv att visa oss alla olika och låta så sjukt lycklig och på. Kändes väldigt jobbigt för jag hatar att tala med försäljare och vill kolla själv.
 
Även fast rädslan för henne var otrolig köpte jag till mig Dumbledores stav och till min bror (i sen födelsedagspresent) Snapes bara för han ALLTID måste tjata om att Snape är bäst då vi kollar filmerna, haha. Dock så betalade min mamma ungefär 80% av staverna (?) men det halverade ändå min kvarvarande pengasumma så nu blire ännu en gång en snålmånad. Uschusch...
 
 
Dumbledores stav, alltså min
 
 
Snapes stav, till min bror
 
 
 
Har för tillfället löst att jag kan spara gifar på min data men kan fortfarande inte fixa på Beautylish. Uääh, längtar tills jag har jobbat och kan köpa ny dator, då kommer den här vara enbart för skolarbete!
 
© Ellinor Wikman


Clara

Åh vad jag vill ha varenda en av stavarna, tror inte jag skulle kunna välja bara en av dem när jag väl skulle stå inför det beslutet, beslutsångest gånger 1000. Haha men skulle så vela se utställningen! :D

Svar: Haha, hade lite beslutsångest men sen tänkte jag att man måste ju ha den mäktigaste staven av alla! Hahah, utställningen var jätte tuff, lätt värt att se :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: