Cliché bilder

Det mest chliché man kan fota känns som rosor (efter egopictures) känns som om allting redan gjorts alla vinklar och allting. Men tog i alla fall tillfället i akt och fotograferade blommorna igår då vi fotade Julia.
 
Inte för mina andra naturbilder är direkt kreativa men just rosor känns så himla utjatat får känslan av att alla som någonsin rört en kamera har fotograferat rosor, men här får ni ändå lite mer av den varan ändå, HAH!
 
 
 
 
Provet idag gick riktigt bra tror jag!
 
Sen efter hade vi smink lektion och gjorde Marilyn Monroe smink på Becka, idag var första gången då jag satte ögonsminket perfekt! Kändes så jävla bra.. Eyeliner skulle jag säga är det svåraste med smink. Många säger att perfekta läppar är svårast men jag säger fan eyeliner.
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Håller med dig, men samtidigt känns det som om just rosor aldrig kan finnas för lite av!

Svar: Jo, rosor är ju så vackra så är ju inte så konstigt att det blivit så!
Maria Ellinor Wikman

Cecilia

Fina ändå :) vattendroppar är också sånt som alla har fotat men jag gillar att fota såna bilder ändå

Svar: Jo men precis, är nog en anledning att det är så många som fotat det!
Maria Ellinor Wikman

Anonym

Upptäckt din blogg, fina bilder du har. Ha de bra/ Aunt U

Svar: Tack så mycket, ha det bra! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: