Tjock morgon

Godmorgon! Gjort chokladbollar och var så gott! Har ätit 3 stycken och känner mig redan full. HEHE, men om jag känner mig själv rätt kommer jag äta fler.
 
Den här veckan blev inte så hälsosam som man hade kunnat önska men grejen är den att jag inte bryr mig så super hårt. Om jag blir jätte sugen på godis tänker jag äta det osv. Oftast då jag äter godis är det av ren uttråkning (inte nu då utan då jag skiter i allt som kallas hälsa) så nu om jag blir sugen tänker jag äta det!

Sen tänker jag inte sluta äta pasta med tjocka såser och vitt bröd bara för att man blir fet av det. Kanske ändrar min åsikt om det om jag skulle gå upp i vikt jätte mycket men för tillfället bryr jag mig inte super mycket och vill bara njuta av allt gott i livet bara dra ner på mitt uttråknings ätande som är typ 80% av då jag äter godis och liknande.

 
 
Ska försöka få med mig Oliver ut en sväng i det bra vädret, Tydligen ska det snöa idag men som det ser ut kommer det inte hända idag..

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


marina

Åh gott!

Svar: Ja, är ju det! :)
Maria Ellinor Wikman

Annika

Gott!

Svar: Japp! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: