Ska vi snacka nudlar?

Ååh, nudlar. Var modig idag och åt en annan smak än biff, champinjoner. Och det var faktiskt goda, biff är definitivt nummer 1 i mitt hjärta. När jag flyttade till Norrköping så levde jag (utan överdrift) det första fyra månaderna på mackor till frukost sedan lunch i skolan och resten av dagen var det antingen biff nudlar eller cheeseburgare på McDonalds. OCH ÄR ÄNDÅ inte less på dem, haha!
 
Äter säkert 7 dagar om månaden biffnudlar.. Kommer aldrig tröttna. 
 
 
Vill ni höra en till historia om nudlar? När jag träffade Oliver hade jag inte ätit nudlar på ungefär 3-4 år men sen gjorde Oliver nudlar och jag testade OCH DET VAR SÅ GOTT. Han kokar dem mycket längre än vad som står på förpackningen så konstistensen blir helt annorlunda.
 
Och nu älskar jag nudlar, men har insett att det finns typ 50 olika sätt att göra snabb nudlar och ja, Julia måste nämna dig. HAH, Julia äter ketchup med sina nudlar vilket är definitivt ett av det mest unika sätten jag har hört om!
 
 
 
Okej, nu är det nog med mat inlägg för ett år, känns som om jag på sistone bara pratat om mat. Imorgon kommer nytt smink och sådan skit.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Jag är lika unik som att hitta KEBAB på McD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: