Silvrig champagne

När vi var ute och gick bjöd Oliver  mig på glass. Dem hade en limited eiditon på en Magnum glass som såg riktigt intressant ut så var tvungen att testa den!

När jag hade ätit på den ett tag så kollade jag på innehållet och insåg att den innehöll champagne FANCY PANCY. Men var faktiskt gott, smakade ju inte direkt alkohol men hade en unik smak.
 
Och när vi kom hem körde jag 1 timmes yoga och sen mat. Nice, nice.
 
Bild från google.
 
Nu 3 random fakta om mig!

• Jag kan inte dricka mjölk i solen för det luktar och smakar jätte konstigt då. Jag kan ta ett glas med mjölk från solen till skuggan och dricka det men inte dricka just i solen.
• Jag känner mig jätte maskulin då jag är med någon som är kortare än mig därför önskar jag att jag var kortare och låga skor är min bästa vän.
• Om jag pratar jätte mycket med dig (så mycket att jag nästan inte håller käften) så är jag bekväm med dig för då skiter jag i om du finner mig irriterande, hah, försöker oftast hålla igen då jag är med okända människor för många skulle nog finna det jobbigt.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: