Rädslan för att falla

Hallå!

Skolan gick snabb och händelsefri när jag slutade mötte jag upp Oliver och vi gick en långpromenad i fin vädret, asskönt. Han berättade om sina (enligt mig) galenskaper då han hoppat med snowboard, skateboard och cykel.. HOJA. Sånt klarar jag inte av. 

Grejen är den att jag är inte rädd för fart eller höjder men det är känslan då jag faller som får mig fucka ur. Kan inte åka fritfall på liseberg för då känns det som någon stryper mig för kan inte andas, hela min hals stockar igen. SÅ NEJ. Mina vanligaste mardrömmar är att jag faller ner från berg och skit, inte okej!
 
Kände mig lat och gillar inte att fotografera då folk är med så ni får 2 bilder från då jag var uppe i Gällivare.
 
 
 
Fick också svar idag från tatueraren (som ska göra min sleeve, ska fortfarande tatuera mig nästa månad) om mina frågor och kan ju säga att jag inte kommer få råd i år att börja med tatueringen, vill ha i princip alla pengar klara innan jag sätter igång för då jag kör vill jag få den klart så fort som möjligt (vill inte börja med den i år och få den klar först om 5 år för jag inte hade råd).
 
Tänker inte gå in på priset men kommer nog ta något år innan jag får råd beroende på jobb osv, men nästa månad ska jag starta ett sparkonto där jag sätter undan en liten summa varje månad och om jag får sommarjobb kommer största delen av pengarna hamna på sparkontot. SÅ söka jobb som en idiot osv nu.. (som om jag inte redan gör det, blä) Spännande.
 
Skriver senare! KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: