Nominerad till...

Oh haj!

Glömde berätta något som gjorde mig riktigt glad idag! (bara för att förklara för dem so inte vet) På min skola så har vi vad dem kallar "Plusawards" där lärare nominerar elever för olika saker..
 
Gissa vem som blev nominerad till "Årets Make up elev"(?!) jo, jag! (Och två andra, varav en av dem andra är en tjej i min klass så, power till vår klass!)

Ganska exalterad, sen är ju frågan vem av oss 3 som tar hem det, blir spännande men känner mig nog glad för att bara ha fått nomineringen, ehe.. Nog för jag vill vinna!
 
Tog typ 20 tagningar innan jag blev nöjd med en gif..
 
Ses imorgon, då jag ska leka med Julia.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Kul!

Svar: Ja :3
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: