Läser folk min blogg för att må bättre?

Hejhej!

Dagen har inte varit så händelserik, bara myst på hemma gjort 1 timmes yoga, känner att jag kommer ha träningsvärk imorgon men samtidigt känner jag att jag börjar bli bättre!
 
Nu ska jag tvätta mina sminkborstar och efter det göra te och kolla tv, redan hunnit kolla 2 romantiska komedier så vi får se om det blir en till, EHE!
 
Gammal gif jag inte laddat upp förut, känner alltid behovet att ta i mitt hår då jag gör gifar märker jag..
 
Ibland brukar jag undra om ni tycker det jag skriver faktiskt är intressant, för oftast är mina dagar ganska händelselösa så ja, men tydligen så fortsätter ni läsa så något måste väl vara bra!

Undrar också om folk läser min blogg för att typ.. Inse att hur lite dem än gör i sina liv, gör fanimej jag mindre. HAHA, men känns som om alla gör saker hela tiden och vänner överallt och jag bah, meeep. Haha.

KRam på er som faktiskt orkar läsa om mitt "intressanta" liv!
 
© Ellinor Wikman


Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Brukar kika in på din blogg för att jag gillar din stil. Jag har inte heller ett så intressant och händelserikt liv, så känn dig inte ensam! :)

Svar: Aaaw, gjorde mig jätte glad att höra, hehe! :))
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: