Gluttony/Frossa

För ett tag sedan frågade Julia om jag ville göra ett samarbete med henne och några andra för det sju synderna. Vet inte riktigt vad som blev av med det men tänkte att jag kunde göra min del i alla fall, alltså Frossa. 
 
När jag försökte hitta inspiration på google så var det flesta bilder färgglada med klubbor och färglatt godis, vilket var tvärtemot vad jag ville få fram. Synderna ska väl framstå hemska och motbjudande för det handlar ju om att hamna i helvetet, right?

I alla fall eftersom jag inte har proteser och kan ge mig själv en enorm dubbelhaka tänkte jag att ge mig en uppspräckt mun, tanken bakom det är att man tryckt så mycket mat i sin min så att käken spräckt. Hoppas ni gillar det!
 
 
 
 
 
 
För er som undrar,. Det är nutella!
 
Nu måste jag gå och köpta toapapper (och möjligen slå ihjäl hunden som har skällt i evigheter utanför) för vi är på våran sista rulle, hoppas ni har det bra! 

KRAM!
 
© Ellinor Wikman 


NiNNi

Du kunde ju annars smeta in dig i nutella och göra den stösta dubbelhakan du kunde ;))) Näj, men de blev braaaa. MEN grejen är att vi alla skulle prata ihop oss först,... Vi har fortfarande inte hittat den sista. Vi ska sätta ihop bilderna så därför. Men den kanske passar ändå. I don't knööööw

Svar: Men blablabalaa jobbigt
Maria Ellinor Wikman

Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

coolt :)

Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

coolt :)

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: