Dagen

Okaj, ska komma en video senare ikväll och i videon ska jag förklara lite roliga grejer, ehe. Men förbered er! För mitt absoluta Hey i dont care ansikte.
 
Idag så hade vi i skolan då man pratade om kriminalitet och människor som varit kriminella förut, tyckte det var lite intressant att höra om deras historier men sen skulle man prata och göra övningar och skit vilket jag bara tyckte var jobbigt.

Efteråt var jag med Julia i stan ett tag tills jag skulle tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Min lärare sa inget intressant, typ att jag inte verkar lida risk att inte bli godkänd och blablabla.. Så skitbra!

 
Okej sååå, tror jag ska vara med då Oliver spelar HeartStone eller kolla youtube innan jag ska sova, wiho.

GODNATT
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: