Cheesy och deprimerande med gamla minnen

Julia mobbade mig för hon satt och läste gamla blogginläggg så begravde mig också i 3 gamla bilder som jag tänkte dela med mig av.
 
Ta inte sminket på för stort allvar, jag Jossan och Hanna kladdade ner oss massor med färg och sedan gick vi 5 km i skogen för att komma hem till Jossan, haha! Var en intressant kväll.
 
Ojoj, kolla här var jag korthårig (håret skulle egentligen vara svart men var utsköljt) och hade annorlunda stil. Tog djupa bilder med Stina, haha, hoja vad jag saknar det alltså!
 
Den här bilden fåt mig alltid att lee. Om jag minns det rätt så tog Jossan och jag på mig hennes pappas kläder och plumsade ut på isen av ren uttråkning, haha, men kul som fan vart det!
 
-varning being cheesy-

Så glad att jag har kvar Jossan i Gällivare, har varit vänner sedan jag gick i förskolan och hon har alltid varit en av min närmaste vänner. Hennes familj var som min andra familj och dem sa alltid att jag var deras extra dotter.. Trodde inte det skulle hålla mellan oss då jag flyttade men tack vara att hon är BÄST så har vi fortfarande kontakt! Får mig att tro att vissa vänskaper kan hålla föralltid.
 
Okej, nu blir jag för deprimerad och cheesy av att tänka på allt som varit, haha! Skriver mer imorgon..
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: