5 sekunders panik..

Sååå jag mailat han som ska göra min sleeve, bara för att kolla hur lång väntetiden brukar vara osv, om jag får sommarjobb så ska jag starta på den i år (om han inte har jätte lång väntetid, han har ju fått priser för han är så bra..) men vi får ju se.
 
Bild från google.
 
Men helt plötsligt nu när tatuerandet börjar bli verkligt så fick jag panik (i ungefär 5 sekunder) att jag aldrig kommer få jobb för alla mina arbetsgivare kommer gå in på min blogg och se att jag har tatueringar och att jag kommer dö utan pengar. Och nu tänker säkert vissa av er "JA MEN SÅ KAN DET BLI BLÄBLÄBLÄ".
 
Ja, jag kanske inte kommer kunna få alla jobb jag vill men med det flesta jobb kan man ha långärmat och om jag inte kan ha långärmat och inte får ha tatueringar kan det jobbet ta sig i röven.. Kanske jag inte säger då jag är arbetslös, jag vet. Men tänker fanimej ha en och tänker inte lägga upp massa argument för varför jag verkligen vill ha en för okända människor som läser min blogg.
 
Dessutom har jag sett att det är mycket mer accepterat med kropps modifikationer i affärer, brukar alltid ta en tjej som jobbar på leksaksaffären här i Norrköping som exempel, hon har (ungefär) 20mm töjningar, sidecut, svart hår, sotade ögon och möjligtvis piercingar (minns inte) och har jobbat där så länge jag har bott här. SÅ om hon kan få jobb på en leksaks affär tror jag att jag kan överleva!
 
Bild från google.
 
Jaa.. Hoppas ni har det superbra pussar och kramar!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: