20-tal

Hejhej!
 
Kom hem för ett tag sedan och har fikat och handlat och snart ska jag hoppa i duschen.
 
Sminkade 20-tal på Julia idag, är inte SUPER nöjd, läpparna hade jag kunnat arbetat mer med men annars är jag väl nöjd. Om ni tycker kinderna, näsan osv är lite väl mörkt sminkade så är det för de ska fotograferas i svart/vitt utfrätande ljus för bedömningen och då behöver det vara mörkare för att ansiktsdragen ska stå ut.
 
Och det här är alltså hur dem sminkade under 20-talet (alltså läpparna ögonen och ögonbrynen)
 
 
Bara för vi bedöms i i svart/vitt.
 
 
 
OCH! Så fick jag min Bråvalla biljett idag WOHO, varit lite nervös att den skulle komma bort i posten och så skulle jag inte ha råd med nya men nu är den här och försvinner igenstans.
 
 
 
SENARE ska jag visa 2 bilder jag fotograferade innan skolan som jag ÄLSKAR. Så skriver på ett tag igen..

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: