Godmorgon… Isch

Är ju inte direkt morgon men vaknade alldeles precis nyss! 

MEN idag är det en speciell dag, vet ni vilken dag det ääär? :3 DET ÄR OLIVER FÖDELSEDAG, 21 år gammal, haha.. Så ska fira honom idag, tyvärr har inte hans present hunnit tjorva fram, får se om den gör det under dagen eller om det blir imorgon.
 
Tills jag har fått några bilder från idag, får ni bilder på min syster katt som chillar i fönstet. Var föresten första gången jag träffa denna katt då jag var upp till Gällivare, men den är så mysig! Den låg i min famn i flera timmar tills den somnade och myste, aaw. :3 
 
Så satt jag där och snorade och hade ont i ögonen för någon har katt allergiiii.. Men kunde ju inte ta bort den då den var så söt!!
 
 
 
Kram på er gurkor!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: