Fab as Drag

Gjorde ett Drag Queen smink. Laddade upp det på gifyo.se (där jag gör mina gifar) och fick ganska blandade reaktioner men det flesta gillade det verkligen inte och tyckte det var för mycket. Vilket är poängen med Drag, haha.. Men jag är nöjd fick fram det jag ville. :3
 
Om ni inte vet vad Drag Queen är tog jag fram betydelsen:

"Dragqueen, druga eller dragdrottning, är en man som ikläder sig typiska kvinnliga attribut, ofta i överdriven tappning och i underhållande syfte, dock ej att förväxlas med transvestit. Dragqueens brukar uppträda som showartist eller som partyminglare. Föreställningar där ensemblen uppträder drag kallas för dragshow."
Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Drag_queen
 
 
 
 
 
Lite missnöjd med läpparna men orkade inte rätta till det då de började bli mörkt och var tvungen att hinna fotografera!
 
 
Uppenbarligen är jag inte en man, är en tjej som låtsas vara en man som låtsas vara en kvinna! Haha, vilket också förvirrade människor på mina gifar, dem trodde faktiskt att jag var en man! HAHA, helt underbart!

Men jag älskar Drag Queens, så jävla sköna och ville för en stund vara en del av den gemenskapen, även fast jag inte har en dingdong mellan benen! ;)
 
KRAMAR
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: