Värme och ingen lunch

Godmorgon!!

Idag har jag hunnit med yoga, börjat med jobbsökandet, diskat och nyss åt jag lunch.
 
Blev ingen lunch på stan med Oliver för han hade tagit fel på dag då kan skulle på en kurssak, I dunno... Och vi tänkte då jag är ledig idag så kunde vi äta lunch tillsammans på stan men som sagt så tog han fel på dagen så blev icket (förvirrad förklaring?)
 
 
 
MEN fyfan va varmt det är idag! Helt sjukt, och en sådan dag måstes man ta vara på så ska ta och göra lite småhandling på stan och kanske promenera hem istället för att ta spårvagnen, får se hur hurtig jag känner mig när jag väl är ute..

Så ska iväg nu, hoppas ni också har bra väder vart ni än är!

KRAM!
 
© Ellinor WIkman


NiNNi

Sämsta förklaring jag någonsin läst

Svar: HAHAHA ja!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: