Tyvärr

Fick veta resultatet på tävlingen och gick inte vidare vilket suger rövballe och var en riktig besvikelse.. Men dem som gick vidare förstår jag varför och var inte förvånad så känner inte att det var orättvis bedömning. SÅ Grattis till er som gick vidare!
 
Laddar upp bilder i alla fall på det jag gjorde så får ni se. Var nöjd med vad jag gjorde och även fast det säkerligen fanns saker jag kunde förbättra så är jag glad över vad jag la fram INGEN idé att gråta över spilld mjölk! Tar nya tag och fortsätter, nästa gång är det kanske min tur!

Idag
 
Igår
 
Har inte hunnit måla idag heller! För efter skolan träffade jag Jahfet ett tag och senare kom Oliver och han och jag gick och kollade skor och sådant. Sen hem äta, duscha och mer har jag inte hunnit. Men imorgon har jag inget planerat så ska ta hela dagen att måla. :3
 
KRam på er alla!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: