Tomater.. Bara som tomater

Hej små korvar!

Sitter och jobbar på min sista uppgift och har en extrem huvudvärk så vill bara bli klar med all skit... Och nu inser jag att med huvudvärk och arbete så hinner jag inte börja med min tavla idag, sämst! 

Åh, tidigare åt vi hamburgare och det var såå gott! Intressant fakta om mig, har inte gillat tomater i hela mitt liv men jag försöker lära mig äta det då det finns ÖVERALLT alltid måste man peta bort vilket är jobbigt så lär mig hellre äta det, HAH, kan äta körsbärstomater ganska bra men när dem är större och mosigare går det inte ner lika lätt, men sakta och säkert lär jag mig, hah...
 
 
När det står bacon kan man inte säga nej..
 
Imorgon är det smink SM deltävling och är förvånansvärt lugn, om den här huvudvärken är på grund av det eller inte vet jag ej men känner mig inte alls stressad eller så bara pirrar lite i magen av spänning men annars känner jag mig redo. Och om jag inte skulle vinna känner jag med handen på hjärtat att det jag lägger fram är mitt yttersta och jag kan inte göra mer än så!

Får inte visa bilder eller så föränn fredag så ni får se då.. Håhå, önska mig lycka till.. Eller olycka vad ni än känner för! ;)

Nu ska jag göra klart det här sen sova, godnatt kram!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: