Oh yeah!

Varit hos banken och har hunnit komma hem, tvättat bort kladdet ur ansiktet och nu ska jag och Oliver äta och kolla Prison Break och sedan spela Heartstone (tror jag det heter). 

I alla fall så fick jag min födelsedagspresent av Oliver idag! :3

Var målarfärg och dukar, var perfekt, då jag har känt mig så oinspirerad att måla med blyerts så nu blir det att måla åt helvete! 
 
 
Kände mig som den här fimpen idag, som jag såg då jag väntade på Oliver som skulle komma till stan, äcklig, oönskad och ful.. Inte min dag idag har sovit nästan 9 timmar varje natt och är ändå alltid trött, huvudvärk och en fukin knöl i min armhåla.. VIlle avreagera mig lite men ah.. Då vet ni
 
Vi tränade också till Smink SM i skolan idag och fuckade ur för får panik för vill så jävla gärna vinna det, men har gjort en helomvändning sedan jag kom hem och kommit på en helt ny idé bara nervös att håret ska bli dåligt men.. Kan bara göra mitt bästa antar jag. Men kommer fan tjuta om jag inte vinner för kommer vara så besviken och arg på mig själv
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: