Dag två: Nio saker om dig själv.

Träffade Jahfet och lite annat folk men var jävligt segt och var inte på mitt bästa humör så stack hem efter bara någon timme. Sen jag kom hem har jag spelat med Oliver (minns inte vad spelet hette) och nu ska jag sova, hoppas på en bättre dag imorgon.. Ska förbi banken då så vi kan inte ha för stora förhoppningar. ;)

1. Jag är 161,5 cm
2. Jag har storlek 36-37 på skor
3. Jag har varit rödhårig i 4 år och har inga funderingar på att färga bort det.
5. Jag har velat jobba med smink sedan jag var 13 år
6. Jag försöker lära mig äta tomater fast jag hatat det hela mitt liv för tomater är överallt och är så jobbigt att ta bort dem hela tiden 
7. Min favorit seire är Prison Break
8. Jag har använt lösögonfransar varje gång jag sminkat mig (i princip typ 90% av gångerna) sedan jag var 14 år
9. Jag älskar äggvita men hatar äggula
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Du passar så bra i snakebites ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: