Tatueringsmässan då

Hemma från mässan! Okej, har varit hemma ett tag men åt och kollade då Oliver spelade och funderade på att skriva först imorgon men skriver idag så jag slipper tänka på det imorgon.
 
Var jääätte roligt på mässan och såg massa snygga tatueringar (och människor, hah) och tror jag vet vart jag ska göra min nästa tatuering som blir andra vaden.. Också har jag lite halvt tänkt mig att jag nästa år ska tatuera armen (inte min sleeve utan en mindre tatuering på underarmen) på mässan, så jag kan se någon av mina tatueringar i alla fall, då jag närmsta tiden bara kommer ha ben tatueringar.
 
Och som vanligt hatar jag att fotografera då jag umgås med folk så tog inte upp kameran en enda gång.
 
Fun, fun, love tattoos. 

Dogge Dogelito var där med två andra (för mig okända) rappare och uppträdde två gånger. Var verkligen skämmigt och oproffsigt tyckte jag, ljudet var waaay för högt, kunde skrika och ändå inte höras (det är ju inte direkt en konsert man kom till). Sen hade dem bara 2 låtar dem sjöng om typ 10 gånger och de enda som verkade uppskatta det hela var några (vad jag antar) glatt alkoholpåverkade typer, haha.
 
P.s. Om ni vill se en liten video från dagen kolla Julias blogg, dollmurderer.blogg.se
 
Men trött och glad går jag och sover, imorgon blir det Yohio med Julia, HAH, kul vi hare, godnatt!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: