Smile

Hejhej! Sen jag kom hem har jag duschat och umgåtts med Oliver eftersom det somsagt är 2 år sedan vi blev tillsammans! Tänker inte göra en stor grej av detta och skriva en lång kärleksförklaring för finner sådant bara löjligt. Men vi ska fira det med att beställa hem pizza, kanske inte det mest romantiska men lätt det jag vill ha just nu!
 
 
Idag medan vi väntade på spårvagnen kom en kille som jag tror hette Petter fram till mig och sa att han verkligen gillade mitt hår, gjorde mig sjukt glad och önskar jag vågade gå fram till folk och säga vad jag tycker oftare. Inte för att man vill något mer med det bara för det var trevligt!

Han åkte med oss på spårvagnen och vi snackade och han var jätte trevlig, asnice vare ju!
 
Ni får dagens video senare, idag!

KRAMISAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: