Ni får mig att lee

Hej min barn.. Jag har mått dåligt idag och ätit värktabletter och legat hemma. Ska försöka tvinga mig till skolan och stanna imorgon för får ångest då jag missar skoldagar... Vi får försöka! Men är väldigt nervös att det kommer börja göra ont igen..
 
BIld i repris
 
MEN, ibland gör ni mig så glad! Fick en kommentar idag som bara kunde få mig le:
 
Anonym:
stör mig på att du uttalar "cheesy" som "sheesy"

AHAHA, den som skrev det här är bäst! Jag älskar't! Ni tror säkert jag är sarkastisk men tyckte det var jätte roligt faktiskt.. Jag vet inte, förgyllde ganska mycket av en dålig dag. För det är ju underbart med folk med konstiga dialekter och uttal och att jag får vara med i det samhället gör mig varm om hjärtat. Älskar då folk påpekar min dialekt är bättre än om dem skulle säga att jag var snygg.. It's so fucking fun! Så kram på dig även fast du säkert försökte vara otrevlig. :3
 
Godnatt
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: