Lösögonfransar och höstkänslor

Hejhej, sexy faces!
 
Mår ni braa? Jag mår sådär, huvudvärken kom tillbaka idag (attans) och har lite bröstsmärtor men allting är till en väldigt hanterbar nivå. Efter skolan gick jag med Julia någon timme på stan och vi bara pratade som vanligt, bjöd henne på en cheese och köpte lösögonfransar.
 
 
Haha, så ser man att jag fotar mig i skuggan, hehe, sneaky.
 
 
 
Har ni sett min sexiga förlängning på Julias nagel? Haha, vet att den är lite krokig osv, men var ju min första förlängning och viktigast av allt är att den var godkänd! Vilket är allt som spelar roll för mig då jag inte planerar en karriär inom naglar..
 
Nästa vecka är det min tur, ehe, awesome!
 
 
Man känner verkligen hur hösten börjar komma med stormsteg, har lust att dra fram vinterjackan redan nu men tror jag håller ut någon mer vecka så får vi se.. Fick också ett vykort av min syster igår som hade varit på läger, så söt! Måste ringa henne..

Skriver sen, kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: