Julia fancy bitch

Här kommer jag och sneakar in ett inlägg fast jag sa att jag skulle skriva mer först imorgon. Men ville visa bilden som jag ritade av Julia på.. Definitivt ett av mina bättre porträtt men som vanligt måste jag bli bättre på hår.
 
 
Jag hoppade över att göra handen för kändes för jobbigt att börja med det med då den här bilden redan tog ungefär 3 timmar att göra..
 
Hoppas ni tyckte om den och NU kommer jag inte uppdatera mer föränn imorgon, undrar om någon faktiskt ser det här idag eller om alla ni ser det imorgon.. Hm.. 
 
Kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: