Johnny Cash 10 years

Idag är det 10 år sedan Johnny Cash dog. Då var jag bara 7 år men tror jag redan hade hört det flesta av hans låtar tack vare mina föräldrar. Jag hedrar hans minne och kommer föra vidare hans musik genom hela mitt liv!

Sätter han i mina hörlurar genom hela dagen, det bästa som finns.
 
När jag sökte efter bilder att ladda upp såg jag den här bilden och kände direkt igen den, den var på reklam när jag var 7 år tror jag (min syster var ännnu inte född) och minns att dem spelade Man in black i bakgrunden och sa att dem sålde skivan på Cdon.com. Det här är inte orginal skivomslaget till Man in black men jag tror det var en bland skiva som typ "The best of..." om mitt minne inte sviker mig.
 
 
Han om någon kommer alltid vara en riktig legend och kommer länge, länge leva vidare. Han skapade riktig musik.
 
Tack för mig
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: