Deichmann

Första praktikdagen på Deichmann, hoppas allting går bra. Är bara orolig att jag kommer känna mig obekväm och inte veta vad jag ska göra men löser sig säkert med tiden! Kommer bli en kort dag eftersom jag ska till sjukgymnasten idag också... 
 
 
 
Sen igår tog jag ju ut piercingarna då jag gjorde ögonsminket men när jag skulle sätta in den ena sa den emot så fick pressa som faan och nu har den svullnat upp.. Den piercingen har ju tjorvat med infekteringar och svullnader tidigare så är inte orolig, bara att använda saltvatten tills det går över igen, för jag vägrar ta ut den!
 
Ska kila nu, kram hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: