Dagens händelser

Hejhej sexy people! 


I skolan blev jag ytterst nöjd för min respons min sminklärare gav mig på det jag gjorde idag och efter skolan sökte jag och Becka upp vårdcentralen jag ska till på måndag eftersom jag inte visste vart den låg. Efter det kom jag hem och städade lägenheten lite smått och snart blire mat!
 
 
Men innan något händer ska jag rita! Tror det ska bli en till alv men får se... Kände mig också nöjd då min bildlärare märkte att jag brukade rita på fritiden. :3 På tal om bild ska jag kanske inhandla lite material imorgon, beror på kostnad och om jag hittar det men vi får se!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: