10 år

Godmorgon körsbärsblommor!

Har inte mycket att skriva om idag ska nog köpa glass och popcorn och ha myskväll som jag alltid har på lördagar. Mår inte så bra just nu så känner mig inte så inspirerad att blogga men ska dra fram ritblocket och skapa något. 
 
 
När jag var liten, ungefär 10 år "rymde" jag hemifrån.
 
Jag har alltid hatat att känna mig övergiven och ensam och jag fick bara för mig att alla i min familj hade farit iväg och lämnat mig, så jag gick för första gången helt själv till min mommo som bor ungefär 30 minuter bort. Med mitt Anki gosedjur under armen vandrade jag beslutsamt dit bort. Och när jag kom dit fick jag glass och efter ett tag kom mamma och hämtade mig för dem hade ju faktiskt inte farit någonstans jag hade bara fått för mig det.
 
Nu vet ni lite mer om mig, kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: