Överraskning?!

Jag som trodde att Oliver skulle komma först på tisdag höll på att skita på mig då jag står i köket och hör någon som tar in sig i hallen, grabbade tag i mjölkpaketet och smög ut i hallen redo att dö. Men så står Oliver där, yeey, blev ju glad som fan, haha. :3
 
Så vi köpte godis och kollade Lone Ranger!
 
 
 
Hann aldrig gå ut igår men ska ta mig och promenera idag, och annars ska jag nog bara umgås med Oliver.

Skriver sen, kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Jennah

The Lone Ranger var riktigt bra, synd att det gått lite dåligt för dem bara!

Svar: Den är asbra! :)På vilket sätt har det gått dåligt för dem? Har inte hört om det
Maria Ellinor Wikman

Jennah

Kul att du också gillar den! Det är förståss massor som gör det, men den har ändå blivit hårt kritiserad och dragit in väldigt lite pengar, i kombination med att den var väldigt dyr att göra. Men det är Disney - jag tycker de brukar satsa hårt och de dör verkligen inte för att det går dåligt ibland.

Svar: Blir förvånad över att det gått dåligt då jag tyckte den var så bra :o Men jag håller med dig att det har råd att det går så ibland
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: