Hur behåller du ditt hår så rött?

Jag fick en fråga igår hur jag håller mitt hår så rött. Får den här frågan flera gånger i månaden men eftersom det ökat ganska mycket med besökare här så tänkte jag skriva igen vad jag använder. Vilket är väldigt simpelt.
 

Jag använder Revlon Professional i nummer 600. Det är en hårinpackning som jag sätter i varje gång jag duschar efter jag använt schampoo. Jag låter det sitta medan jag rakar mig och använder min skrubbhandske vilket kanske tar 10-15 minuter. Sedan sköljer man bara ut. 
 
 
När jag får utväxt bleker jag den och sedan sätter jag i hårinpackning, så använder inte någon röd hårfärg alls. Jag har använt den här metoden i över 2 år och det fungerar asbra! Den går att köpa på nästan alla frisörsalonger och kostar kring 200 kr (kan variera), för mig räcker den i ungefär 2 månader, men jag duschar bara håret 2 gånger i veckan så ha det i åtanke.
 
 
Hoppas det här hjälpte, kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: