Pepparkaksrulle

Hemma från stan!

Vi gick bara runt och diskuterade julklappar och livets stora frågor. Försökte fotografera men var så förbannat kallt och hade glömt mina handskar hemma att jag inte klarade av att fotografera, tyvärr. Men ska försöka ta mig ut i veckan och testa mina nya kunskaper.. Men blir mörkt så tidigt och är så kallt så vi får se..
 
Gick och köpte mat innan vi gick hem och hittade pepparkaksrullar, begränsad upplaga och var tvungen (!) att köpa det och var såå goda... SÅ GODA!
 
 
 
 
 
Min video kommer senare, kvalitén blev inte den bästa men är för lat för att orka ordna det, haha, sorri! :3
 
KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: