Man ser djup ut i svart/vit

Har suttit och fotograferat i olika ljus, inställningar osv. Blir ytterst mycket bilder på olika saker när jag tränar med kameran, mest på mig eftersom jag alltid har med mig själv och jag är så jävla nice att fotografera, HAH, skämt å sido.
 
Men jag hoppas ni gillar att få så mycket random bilder och massa bilder på mig, heh, och om inte. I dont give a banana..
 
 
 
 
 
På tal om annat har jag kommit på att jag är så less att det alltid känns som om man måste vara övertydlig om det man skriver på internet. Som ett dåligt exempel, så säger vi att jag vill skriva att jag gillar bananer. Och bara för någon inte ska misstolka det (hehe) måste man skriva for example "Jag gillar bananer, och då menar jag frukten".
 
Så jobbigt onödigt. Så kommer börja skita i det och om ni inte fattar mina skämt och min humor så är ni sämst och borde skriva en anonym kommentar om vilken sjuk människa jag är!

Jag kommer ibland förtydliga mig om viktiga saker men till mesta del kommer jag härmed skita i det..
 
SÅ, nu ska jag sova, kanske färga utväxten imorgon BYE!!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: