Lite bilder

Sminkade Sara i våran klass idag på lektionen. Vi tränar på kvälls sminkning och skulle vara med glitter.. Bilden då hon blundar är tyvärr lite suddig men ni förstår väääl.
 
Sen spammade jag bara egobilder resten av lektionen, heh.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter skolan blev det att fara runt lite och boka tid till ungdoms. för påfyllning av p-piller. Sen knallade jag till Julia som blekte min utväxt medan vi snacka skit. När jag kom hem duschade jag i ungefär 1 timme, så skönt! Och nu är jag döds hunrgig så ska äta.
 
Tror inte jag hinner uppdatera imorgon på morgonen för ska upp 05.30 för att hinna till stan och köpa biljetter till The Hobbit part 2 (!!!) när dem öppnar. Men lägger in ett tidsinställt inlägg!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: