MIN KAMERA!

Hej mina körsbärsblommor, gissa vem som är tillbaka på heltid?! Woho, min kamera är lagad!

Bilderna fotograferades i fredags då jag fick tillbaka kameran men var lat och orkade inte börja blogga föränn nu, hehe
 
 
Börjat missbruka doftljus också, älskar det och blir lugnad av lukten.
 
 
Sen så skulle jag berätta att för ungefär 2 månader sedan så skrev jag att jag beställt sminkborstar, om ni minns?  Det var massa tjorv därför har det tagit sådan tid osv men nu har det äntligen kommit! Har inte hunnit leka med dem så mycket men kvalitén verkar bra och ska testa dem idag då jag gör en ny sminkning! :)

Har inte gjort några sminkningar sedan kameran gick sönder eftersom jag vill kunna dokumentera allting jag gör så är sjukt peppad!
 
 
 
 
Igår var jag ute i två timmar och tog igen fotograferingstid, efter redigering och bedömt vad som är värt att behålla hade jag kvar 100 bilder som ni allteftersom kommer få se.

KRAM PÅ EEr!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov



Anonym

Vart har du beställt de ifrån? Och vad kostade de?

Svar: Jag beställde på tradera, om man söker på sminkborstar finns det jäääätte mycket olika. Och det hela kostade ungefär 300:- mer eller mindre, minns inte exakt pris men ungefär något sådant. :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: