Ingen rytm

Fan ha verkligen inte kommit in i uppdaterings rytmen ännu. Här får ni lite bilder tills mitt hår torkat!

 
 
 
 
 
 
Uppdaterar bättre sen!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


anonym

Jag tycker fotokonst är mer än att få kameran att fokusera på ett objekt i bilden. Det kanske bara är jag.

Svar: Jag håller definitivt med dig! Och det skulle du veta om du läst mina tidigare inlägg, att jag just nu efter ett år av att fotografera börjar utveckla och försöka lära mig mera. Men tills jag lär mig vill jag ju fortfarande fotografera med det kunskaper jag har.. Så innan du skriver sådant så läs gärna lite mer

Inlägget är inte så långt ner så om du hade läst borde du inte ha missat det, tänker ju inte förklara att jag försöker lära mig mer vid varje bild jag lägger upp
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: