Vägrar vika mig för vädret!

Hade på mig min nya klänning idag även fast det var molnigt och regnade för har väntat för länge att jag inte ville vänta mer! 
 
 
Mina trasiga strumpbyxor! :3
 
 
 
Skolan var segare än vanligt och hade livräddning i slutet, var bara trött och grinig och ville hem så nu är jag äntligen hemma!
 
Innan jag gick hem köpte jag päron och nu ska allt kladd bort, på med sköna kläder och kolla Attack of Titan, woho, ingen intressant dag alls men så kan det vara ibland!
 
 
 
Hoppas ni har en underbar dag, krama ett träd, ät ett päron och klappa en get!

HEJRÅ!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: