The ice cream day!

För alla er som legat bakis idag på grund av att det var Valborg igår kan jag ju säga att ni missade ett underbart väder idag! :3
 
Julia och Elli på G igen!
 
Julias mor bjöd ju på glassen så.. Gratis är gott, särskilt när det är glass!
 
 
På kicks med klänning. :3
 
 
Första gången jag kom till Norrköping minns jag hur vackra jag tyckte alla byggnader var så brukar tänka på det då jag åker eller går förbi med spårvagnen, man måste njuta av allt man upplever!
 
 
 
 
 
 
Bara chillar du vet...
 
 
Hellre vara medvetet ful än att råka bli det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så söt! 83
 
Blekte Julias utväxt och klippte hennes toppar hemma hos mig och snackade allmänt och garvade som vanligt!
 
 
Och eftersom vi inte kan vara för seriösa avslutar vi med mitt underbara anläte! Perfekt.
 
Fett awesome dag och behövs nog inte mer bilder och text än så här så hoppas ni har det bra.
 
hejrå!
 


NiNNi

Jag älskar att jag ser ut som en ...efterbliven. På alla bilder HHAHAH Jävla paparazzi D:

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: