Testar och OOTD

Testade min nya foundation idag och jag älskade den! Den var ljusare och passade perfekt till resten av min kropp och mitt ansikte, äntligen! Och den täckte mycket bättre än min gamla, woho!
 
Här ser man den nya som är ljusare och den mörkare, kom ihåg att händerna och ansiktet har olika färg därför ser det ut som att den mörkare passar bättre hit, men ville bara visa skillnaden! 
 
Julia tyckte att pudret inte passade så bra till resten och det kan jag hålla med om. Så ska köpa ett nytt puder nästa månad och det underbara med den här foundationen är att varje färg har ett specifikt puder som hör till så kommer matcha perfekt.
 
Älskar min ljusa hy! :3 Har inte direkt något emot solbrända människor (anser solarium onödiga och ligga och trycka på stranden tråkigt) men människor får ju vara bruna om dem vill men jag älskar verkligen ljushyade människor och det positiva med det är att man inte blir så rynkig i framtiden!
 
Tänkte också att jag slänger upp en bild på dagens "Outfit". Sen när jag gick ut slängde jag också på min skinnjacka på det här, awesome!
 
 
 
Håliga byxor kan aldrig gå fel! Och olika strumpor har jag alltid, om jag råkar sätta på mig likadana är det bara att byta igen, vet inte varför har bara blivit något jag måste göra. c:
 
När jag hade kommit hem idag skrev jag in portkoden skitlänge men den funkade inte blev ganska irriterad men kom på att man kunde använda nyckeln att komma in, sen när jag kommer in så har vi fått en lapp att det har bytt portkod, kunde dem inte sagt det dagen innan dem bytte...? Hmm..
 
 
Hade också 3 nationella matteprov idag, är ganska nöjd och känner att det inte kommer bli några problem att bli godkänd. Ledig imorgon så ska tvätta då och sova, woho!
 
Hoppas det gick bra för alla andra som gjorde provet, hejrå
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: