Tar mig samman

Är ännu sjuk, eller vad det nu är... Ska ringa läkaren imorgon om det håller i sig för tar inga risker och väntar! I alla fall är planen inge bättre än ihelg, ska ligga här och försöka komma över det.
 
 
Var faktiskt ändå i skolan idag för känner att jag måste dra mig samman de sista 3 veckorna, har klarat av skolan med huvudvärk i 7 månader då kan jag klara av magkramper... Nu tror säkert människor att det inte är så allvarligt då jag går till skolan men vill påpeka att jag har enorm prestationsångest så kan inte stanna hemma för mycket, så, så är det med de! .. Inte för jag är döende direkt, men ah, det känns verkligen i både magen, huvudet och har börjat få ryggsmärtor.. Woopwoop..
 
Hehehe, erkänn det ser ut som jag tittar på mig själv på det olika bilderna? ;) Tänkte inte ens på det föränn jag laddat upp dem.
 
I alla fall mina små änglabarn, så kan jag berätta att jag ska och handla med Julia imorgon och sedan ska min utväxt äntligen väck, så kommer bilder på sådana saker imorgon. 
 
Jag skickar all glädje till er och hoppas ni har det underbart!

Hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: