Sminkborstar och bokrecension

Igår då jag höll på att packa upp min väska inser jag att jag glömt mina sminkborstar i klassrummet, oh no! Är jätte mycket stölder osv så blev så klart orolig att de skulle vara borta förevigt... Men mailade min lärare och idag fick jag veta att jag kunde komma och hämta dem och att ingen  hade tagit dem, tack gode gud!
 
Tummen upp för det!

Och tummen upp för att jag fick A på min svenska bok recsension, har fått A i allt vi har gjort i svenskan i år bortsett från ett nationellt prov och ett gramatik prov där jag fick C men känner mig riktigt stolt över mina skrivar skills och mina svenska betyg! :3
 
Kommer senare ladda upp en gif jag gjorde imorse då jag gjorde mig iordning för skolan och så ska jag nog ut på promenad och fotografera då vädret äntligen börjar samarbeta igen!

ha det bäst tills dess!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: