Ny frisyr!

Hård dag!

Började skolan ungefär 09.00 hade lektioner till 15.00 och då fick jag börja jobba med min sista hårrullning som jag hade kvar i rest för att få godkänt det här året, jobbade till 19.00 så var 10 timmar i skolan så var ganska slut när jag kom hem... 

Då var det bara att ta itu med dagens yoga, duscha sedan mat och springa runt lite och fixa i lägenheten  och nu är jag klar! Känns sjukt skönt att veta att jag är godkänd och klar i alla ämnen nu...
  
 
 
Testade en ny frisyr idag och gillade den verkligen, kommer nog ha så fler gånger! :)
 
Godnatt hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: