Ny färg i håret

Färgade först med en "svart" Henna färg** jag fick från min praoplats då jag slutade (finns en bild i några inlägg bakåt).
 
Antingen var jag sjukt värdelös på att blanda färgen (med vatten) då det inte fanns några exakta mått på hur mycket man skulle ha eller så fungerade inte färgen men hade i den en timme och blev bara en skiftning i brunt.
 
Men eftersom vi skulle färga Olivers utväxt snodde jag den sista resten och slängde i den istället och nu fick jag resultat!
 
Under tiden.. Med en sjukt mysig panna.. Hmm..
Och ska ta utväxten snart! Vet att den är sjukt mysig..
 
Där bak på huvudet ser man Olivers mössa. :3 Färgade undersidan av luggen men brukar oftast dra bakåt den så det ser ut som ungefär på bilden vanligen.
 
Om jag har håret mer framåt..
 
 
**Henna är naturliga färger utan lika mycket kemikalier, har färgat för ett par år sen med en röd/orange i hela håret som min mamma brukar använda vilket fungerade bra men var inte den färgen jag var ute efter, allstå den knallröda jag har nu
 
Annars har min söndag varit lika lugn och mysig som min lördag och eftersom jag fått vila ut mig sedan onsdags känner jag mig redo för måndagen imorgon!
 
Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!



NiNNi

Vart ju skit bra!

Svar: WOHO! Thank uuuU :3
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: